Pudding chia z kiwi

2017-01-23
Pudding chia z kiwiDzisiaj mamy dla Was kolejny nowy przepis na zdrowe, smaczne i proste śniadanie! Równie dobrze sprawdzi się na podwieczorek czy drugie śniadanie. 
Pudding z chia może mieć wiele twarzy - od dodania różnych ulubionych owoców, po wersję na ciepło i na zimno.
Spróbujcie sami!


SKŁADNIKI:

JAK ZROBIĆ:

  1. Mleko wlać do dużego słoika, wsypać nasiona chia i dobrze wymieszać. Odstawić na 15 minut.
  2. Po tym czasie ponownie mocno wymieszać i gotować na małym ogniu 10-15 minut.
  3. Kiwi obrać, pokroić w kostkę.
  4. Chia posłodzić, przełożyć do szklanek lub miseczek.
  5. Na wierzch położyć kiwi, owoce granatu i morwy lub inne ulubione owoce bądź orzechy.
Pudding można zrobić na zimno – zamiast gotować można zostawić na noc w lodówce i rano dodać owoce.

Pokaż więcej wpisów z Styczeń 2017
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel