Gryczanka z jabłkiem, cynamonem, chia i kurkumą

2017-01-02
Gryczanka z jabłkiem, cynamonem, chia i kurkumąPewnie każdy wie, że śniadanie powinno być podstawowym posiłkiem dnia. Ostatnio coraz większą sympatię i popularność zyskują śniadania wegańskie i wegetariańskie. Są zdrowe, sycące, pełnowartościowe i smaczne! 
Dzisiaj mamy dla Was przepis na gryczankę na mleku kokosowym z jabłkiem, cynamonem, chia i kurkumą. 
Musicie tego spróbować! 

SKŁADNIKI na 2 porcje:

JAK ZROBIĆ:

  1. Kaszę zalać mlekiem kokosowym, dodać cynamon i kurkumę.
  2. Gotować na małym ogniu pod przykryciem przez ok. 20 minut, aż kasza wchłonie cały płyn i będzie miękka.
  3. Dodać pokrojone jabłko, orzechy, miód. W razie potrzeby dolać mleka.
  4. Podawać posypane nasionami chia.



Pokaż więcej wpisów z Styczeń 2017
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel